- 24 H(287)
- KOŃ(1106)
- JEŹDZIEC(495)
- SUPLEMENTY(341)
- UPOMINKI(167)
- STAJNIA I WYBIEG(123)
- OUTLET(70)
- PIES(87)
- Nowości
- Promocje
70,00 zł
Cena regularna:
80,00 zł
80,00 zł
95,00 zł
Cena regularna:
110,00 zł
110,00 zł
47,20 zł
Cena regularna:
59,00 zł
92,00 zł
Cena regularna:
115,00 zł
23,20 zł
Cena regularna:
29,00 zł
216,00 zł
Cena regularna:
270,00 zł
33,60 zł
Cena regularna:
42,00 zł
17,60 zł
Cena regularna:
22,00 zł
10,40 zł
Cena regularna:
13,00 zł
68,00 zł
Cena regularna:
85,00 zł
39,20 zł
Cena regularna:
49,00 zł
11,20 zł
Cena regularna:
14,00 zł
20,00 zł
Cena regularna:
25,00 zł
67,20 zł
Cena regularna:
84,00 zł
Warunki zwrotu lub wymiany produktu.
1. Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki lub wystąpić z prośbą o wymianę towaru na inny. Wypełniony formularz zwrotu można wysłać na nasz adres mailowy sklep@wsiodle.com.pl lub w podanym terminie odesłać do nas zwracany towar wraz z formularzem zwrotu i paragonem. Towar powinien zostać wysłany nie później niż w ciągu 14 dni. Można dokonać zwrotu jedynie towaru nowego z metką, nie noszącego śladów użytkowania ani nie posiadającego końskiego zapachu.
2. Zwrotowi lub wymianie nie podlegają pasze, suplementy, prasa jeździecka, produkty produkowane na indywidualne zamówienie lub ściśle związane z osobą klienta.
3. Towar należy odesłać na swój koszt.
4. Zwrotu pieniędzy na wskazane konto bankowe dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki z towarem.
5. Koszty przesłania wymienianego produktu pokrywa Klient.
6. Wymianie oraz zwrotowi nie podlegają produkty z kategorii outlet.
Warunki gwarancji lub reklamacji.
1. Towar zakupiony w naszym sklepie podlega gwarancji, chyba, że producent określił inaczej w karcie gwarancyjnej.
2. Zalecamy podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez producenta.
3. Prosimy o przesłanie do nas reklamowanego produktu wraz z kopią dowodu zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
Paczki prosimy kierować na adres:
Sklep Jeździecki W SIODLE
Ruda, ul. Parkowa 8
05-311 Dębe Wielkie