Producenci
Co nowego :)
HKM Derka siatkowa "Pszczoła"
HKM Derka siatkowa "Pszczoła"
159,00 zł
HKM Derka siatkowa "Biedronki"
HKM Derka siatkowa "Biedronki"
159,00 zł
Promocje
HORZE Waga sprężynowa 24h
HORZE Waga sprężynowa 24h
34,90 zł 24,43 zł
szt.
HORZE Futerko pod nachrapnik meksykański, naturalne
HORZE Futerko pod nachrapnik meksykański, naturalne
24,90 zł 17,43 zł
szt.
EQUISTRO Kerabol Biotin 1000 g 24h
EQUISTRO Kerabol Biotin 1000 g 24h
225,00 zł 191,25 zł
szt.
YORK Buty zimowe Izo 24h
YORK Buty zimowe Izo 24h
165,00 zł 107,25 zł
Ręcznik dziecięcy Jednorożec 30 x 50 cm 24h
Ręcznik dziecięcy Jednorożec 30 x 50 cm 24h
15,00 zł 12,00 zł
szt.
HORZE Całoroczna kurtka klubowa One 24h
HORZE Całoroczna kurtka klubowa One 24h
189,00 zł 132,30 zł
HORSELINE Hoof's Help 3500g 24h
HORSELINE Hoof's Help 3500g 24h
199,00 zł 169,15 zł
szt.
FLEXI Smycz automatyczna z linką niebieska M 24h
FLEXI Smycz automatyczna z linką niebieska M 24h
56,00 zł 44,80 zł
szt.
HKM Bryczesy Miss Blink 24 h
HKM Bryczesy Miss Blink 24 h
359,00 zł 305,15 zł
EQUISTRO Elytaan 1000 ml 24h
EQUISTRO Elytaan 1000 ml 24h
169,00 zł 143,65 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Warunki zwrotu lub wymiany produktu.

1. Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki lub wystąpić z prośbą o wymianę towaru na inny. Wypełniony formularz zwrotu można wysłać na nasz adres mailowy sklep@wsiodle.com.pl lub w podanym terminie odesłać do nas zwracany towar wraz z formularzem zwrotu i paragonem. Towar powinien zostać wysłany nie później niż w ciągu 14 dni. Można dokonać zwrotu jedynie towaru nowego z metką, nie noszącego śladów użytkowania ani nie posiadającego końskiego zapachu.

2. Zwrotowi lub wymianie nie podlegają pasze, suplementy, prasa jeździecka, produkty produkowane na indywidualne zamówienie lub ściśle związane z osobą klienta.

3. Towar należy odesłać na swój koszt.

4. Zwrotu pieniędzy na wskazane konto bankowe dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki z towarem.

Warunki gwarancji lub reklamacji.

1. Towar zakupiony w naszym sklepie podlega gwarancji, chyba, że producent określił inaczej w karcie gwarancyjnej.

2. Zalecamy podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez producenta.

3. Prosimy o przesłanie do nas reklamowanego produktu wraz z kopią dowodu zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem!

Paczki prosimy kierować na adres:
W SIODLE
ul. Warszawska 97
05 - 300 Mińsk Mazowiecki

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl