Producenci
Co nowego :)
HKM Bryczesy Yvi
HKM Bryczesy Yvi
249,00 zł
Promocje
HORSENJOY Opaska polarowa Isabel 24h
HORSENJOY Opaska polarowa Isabel 24h
29,00 zł 24,65 zł
EQUISTRO Kerabol Biotin 1000 g 24h
EQUISTRO Kerabol Biotin 1000 g 24h
225,00 zł 191,25 zł
szt.
HIPPICA Sztyblety ocieplane skórzane Classic 24h
HIPPICA Sztyblety ocieplane skórzane Classic 24h
435,00 zł 369,75 zł
START Legginsy damskie Preston lej silikonowy 24h
START Legginsy damskie Preston lej silikonowy 24h
228,00 zł 193,80 zł
PASO Saszetka na dokumenty koń 24h
PASO Saszetka na dokumenty koń 24h
14,00 zł 11,20 zł
szt.
WALDHAUSEN Kaptur do derki 200g 24h
WALDHAUSEN Kaptur do derki 200g 24h
283,00 zł 240,55 zł
szt.
START Sztyblety Professional 24h
START Sztyblety Professional 24h
252,00 zł 214,20 zł
KERBL Miska podróżna dla psa 1,5L 24h
KERBL Miska podróżna dla psa 1,5L 24h
12,00 zł 10,20 zł
szt.
START Bryczesy damskie Standard czarne 24h
START Bryczesy damskie Standard czarne 24h
179,00 zł 152,15 zł
Zwroty i reklamacje

Warunki zwrotu lub wymiany produktu.

1. Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki lub wystąpić z prośbą o wymianę towaru na inny. Wypełniony formularz zwrotu można wysłać na nasz adres mailowy sklep@wsiodle.com.pl lub w podanym terminie odesłać do nas zwracany towar wraz z formularzem zwrotu i paragonem. Towar powinien zostać wysłany nie później niż w ciągu 14 dni. Można dokonać zwrotu jedynie towaru nowego z metką, nie noszącego śladów użytkowania ani nie posiadającego końskiego zapachu.

2. Zwrotowi lub wymianie nie podlegają pasze, suplementy, prasa jeździecka, produkty produkowane na indywidualne zamówienie lub ściśle związane z osobą klienta.

3. Towar należy odesłać na swój koszt.

4. Zwrotu pieniędzy na wskazane konto bankowe dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki z towarem.

Warunki gwarancji lub reklamacji.

1. Towar zakupiony w naszym sklepie podlega gwarancji, chyba, że producent określił inaczej w karcie gwarancyjnej.

2. Zalecamy podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez producenta.

3. Prosimy o przesłanie do nas reklamowanego produktu wraz z kopią dowodu zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem!

Paczki prosimy kierować na adres:
Sklep Jeździecki W SIODLE
Ruda, ul. Parkowa 8
05-311 Dębe Wielkie

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl