Producenci
Co nowego :)
HORSENJOY Nauszniki Mia II 24h
HORSENJOY Nauszniki Mia II 24h

70,00 zł

Cena regularna: 80,00 zł

HORSENJOY Nauszniki Mia II
HORSENJOY Nauszniki Mia II

80,00 zł

EQ.QUEEN Pasek skórzany do spodni Bits 24h
EQ.QUEEN Pasek skórzany do spodni Bits 24h

95,00 zł

Cena regularna: 110,00 zł

Promocje
F.M ITALIA Glinka różowa Flogestine Rosa 1 kg 24h
F.M ITALIA Glinka różowa Flogestine Rosa 1 kg 24h

43,20 zł

Cena regularna: 54,00 zł

szt.
EQ.QUEEN Pasek skórzany do spodni Bits 24h
EQ.QUEEN Pasek skórzany do spodni Bits 24h

95,00 zł

Cena regularna: 110,00 zł

ELT Sztylpy syntetyczne Comfort 24h
ELT Sztylpy syntetyczne Comfort 24h

111,20 zł

Cena regularna: 139,00 zł

 ELT Jodhpury męskie Fun 24h
ELT Jodhpury męskie Fun 24h

265,60 zł

Cena regularna: 332,00 zł

COMPOSITI Koszyczek Matrix do strzemion 10 cm 24h
COMPOSITI Koszyczek Matrix do strzemion 10 cm 24h

92,00 zł

Cena regularna: 115,00 zł

szt.
YOU&YOUR HORSE Odżywka do grzywy i ogona High Shine 3D 100 ml 24h
YOU&YOUR HORSE Odżywka do grzywy i ogona High Shine 3D 100 ml 24h

16,00 zł

Cena regularna: 20,00 zł

szt.
OSTER Szampon dla koni o ciemnej sierści Black Pearl 1000 ml 24h
OSTER Szampon dla koni o ciemnej sierści Black Pearl 1000 ml 24h

55,20 zł

Cena regularna: 69,00 zł

szt.
LINCOLN Szampon letni Fly Repellent 500 ml 24h
LINCOLN Szampon letni Fly Repellent 500 ml 24h

50,40 zł

Cena regularna: 63,00 zł

szt.
OSTER Kopystka dla konia 24h
OSTER Kopystka dla konia 24h

22,40 zł

Cena regularna: 28,00 zł

szt.
TRIXIE Pas biodrowy ze smyczą do biegania z psem S-M 24h
TRIXIE Pas biodrowy ze smyczą do biegania z psem S-M 24h

63,92 zł

Cena regularna: 79,90 zł

szt.
Śruba spustowa uniwerslana do żłobów 24h
Śruba spustowa uniwerslana do żłobów 24h

5,60 zł

Cena regularna: 7,00 zł

szt.
HORZE Koszulka konkursowa Ines różowa 24h
HORZE Koszulka konkursowa Ines różowa 24h

143,20 zł

Cena regularna: 179,00 zł

Regulamin

Regulamin

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO WSIODLE.COM.PL

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin obowiązuje przy zawieraniu transakcji pomiędzy sklepem internetowym W SIODLE a osobą fizyczną, będącą konsumentem, w rozumieniu obowiązujących ustaw, zamieszkującą na terenie Polski (Kupujący).
  2. Wszystkie produkty w ofercie Sprzedającego są nowe.
  3. Wszystkie podane w sklepie ceny są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
  4. Do składania zamówień upoważnione są wyłącznie osoby pełnoletnie.
  5. Przedstawiona oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i jest zaproszeniem do zawarcia umowy
  6. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej lub e-maila: sklep@wsiodle.com.pl.
  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dodatkowego potwierdzenia zamówienia telefonicznie bądź mailem.
  8. Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w szczególnych przypadkach, bez podania przyczyny, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Zamówienie zostaje anulowane w przypadku niedokonania przez Kupującego zapłaty w terminie 14 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji.
  9. Momentem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest moment potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji.
  10. Koszty transportu towaru ponosi Kupujący (chyba, że w opisie produktu zaznaczone jest inaczej). Koszty te podane są podczas składania zamówienia.
  11. Podane ceny obowiązują wyłącznie w sklepie internetowym i mogą być różne od cen w sklepie stacjonarnym.
  12. Oferta zamieszczona na stronach sklepu W SIODLE nie jest ofertą magazynową - tzn. nie wszystkie produkty są dostępne "od ręki".
  13. W przypadku braku produktu w magazynie, Sprzedający poinformuje Klienta o przewidywanym terminie wysłania zamówienia.
  14. Na stronie opisu towaru w sklepie znajduje się informacja o dostępności tego towaru. Mogą to być następujące informacje: 
    Dostępność : wysyłka 48h - Towar jest dostępny w magazynie. Czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.   
    Dostępność: Towar na zamówienie - Towar jest dostępny tylko na zamówienie. W tym przypadku o czasie realizacji zamówienia kupujący jest informowany po przyjęciu zamówienia do realizacji. W wyjątkowych wypadkach (np.: zaprzestanie produkcji) realizacja zamówienia może nie być możliwa.   

Realizacja i przetwarzanie zamówienia

  1. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia - podanie pełnych danych adresowych oraz numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mailowego w celu umożliwienia potwierdzenia złożonego zamówienia.
  2. W przypadku niemożliwości potwierdzenia rzetelności zamawiającego (numer telefonu, adres) Sprzedający może odmówić jego realizacji (zamówienie zostanie anulowane).
  3. Wiążąca dla stron jest cena produktu podana w momencie złożenia zamówienia.
  4. Do zamówienia doliczany jest koszt wysyłki podany w opisie produktu (uzależniony od wagi, wartości towaru oraz formy płatności). Koszt wysyłki ponosi Kupujący.

Po złożeniu zamówienia, Sprzedający potwierdza je, informując jednocześnie o terminie realizacji zamówienia. Potwierdzenie zamówienia następuje przez wysłanie wiadomość, na adres wskazany przez Kupującego, zawierającej co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia, oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez:

a) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego,

b) przesłanie Kupującemu wiadomości e-mail, o której mowa powyżej, a także poprzez

c) dołączanie do przesyłek dowodu zakupu i specyfikacji zawartej Umowy Sprzedaży. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

Zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym konsumenta i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.

 Dostawy i formy płatności

  1. Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej. W indywidualnych przypadkach możliwa jest wysyłka firmą przewozową wskazaną przez Kupującego.
  2. Sklep realizuje zamówienia poprzez przesyłkę kurierską, za pośrednictwem Paczkomatów InPost, dostarczeniem przez obsługę sklepu na terenie Mińska Mazowieckiego i okolic.
  3. Firma kurierska dostarcza paczki maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych (nie jest to termin realizacji zamówienia). Do każdego zakupu załączony zostaje potwierdzenie zamówienia, paragon fiskalny lub faktura VAT.
  4. Sprzedający dopuszcza następujące formy płatności: przedpłata na konto, za pobraniem (przy odbiorze towaru), zapłata gotówką.
  5. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT za zakupiony towar, konieczne jest zaznaczenie odpowiedniej rubryki w formularzu zamówienia i wpisanie dokładnych danych, umożliwiające wystawienie faktury VAT.

Zwroty, reklamacje, gwarancja

  1. Kupujący, będący jednocześnie konsumentem, będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem drogą elektroniczną na adres: sklep@wsiodle.com.pl
  2. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia Kupującego, wysyłając wiadomość drogą elektroniczną na adres e-mail Kupującego.
  3. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania) wraz z dowodem zakupu. Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania informacji o rezygnacji z zamówienia. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Kupujący, chyba że wskaże inny sposób zwrotu.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu należności za zamówienie (cena towaru oraz koszt dostawy proporcjonalnie do wartości zwracanego towaru) w ciągu 14 dni roboczych.
  5. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (Art. 33. Ustawy o prawach konsumenta).
  6. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. W przypadku zakupu niedopasowanego rozmiaru lub innych przyczyn, możliwa jest wymiana zakupionego towaru na inny, po uzgodnieniu szczegółów ze Sprzedającym. Warunkiem wymiany towaru jest odesłanie go na koszt Kupującego w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania). 
  9. Koszty przesłania wymienianego produktu pokrywa klient na wskazany rachunek bankowy Sprzedającego lub u kuriera odbierając przesyłkę.
  10. Wymianie oraz zwrotowi nie podlegają produkty z kategorii outlet.
  11. Wszystkie zwroty i towary podlegające wymianie należy wysyłać na adres: Sklep Jeździecki W SIODLE, Ruda, ul. Parkowa 8, 05-311 Dębe Wielkie.
  12. W przypadku gdy Kupujący nie odbierze zamówienia wysłanego za pobraniem.
    a) Sprzedawca może domagać się od Klienta zapłaty ceny towaru, kosztów pierwszej przesyłki do Klienta oraz kosztów ewentualnej ponownej przesyłki zwrotnej do Sklepu, tj. może żądać należytego wykonania umowy sprzedaży i naprawienia szkody wynikłej z nienależytego jej wykonania, ale także inne koszty związane z niewykonaniem zobowiązania przez Klienta.
    b) Sprzedawca może wezwać Klienta do wykonania umowy sprzedaży z zakreśleniem terminu. Po upływie terminu i braku reakcji ze strony klienta Sprzedawca składa Klientowi wezwanie do zapłaty poniesionych przez Sprzedawcę wszystkich kosztów w terminie 3 dni.
  13. W przypadku nieodebrania przez Kupującego paczki poprawnie wysłanej przez Sprzedawcę z zamówieniem opłaconym z przedpłatą na konto.
    a) Z chwilą gdy przesyłka wraca jako nieodebrana Sprzedawca kontaktuje się z Klientem. Jeżeli ten rezygnuje z ponownej wysyłki towaru, a Sprzedawca został obciążony kosztem przesyłki zwrotnej, Sprzedawca ma prawo wezwać Klienta do zapłaty kosztu przesyłki zwrotnej w przeciągu 3 dni. Po upływie tego terminu Sprzedawca poinformuje Klienta o potrąceniu zwracanej mu ceny produktu o koszty przesyłki zwrotnej. Następnie zwróci Klientowi cenę towaru pomniejszoną o koszty przesyłki zwrotnej.
  14. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
  15. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, w tym w czasie transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, nie należy przyjmować przesyłki (lub poprosić o komisyjne otwarcie przesyłki) i w obecności kuriera należy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.
  16. O zamiarze złożenia reklamacji należy powiadomić telefonicznie lub pocztą elektroniczną Sprzedającego, a następnie przesłać reklamowany towar (wraz z ksero dowodu zakupu) pod adres wskazany przez Sprzedającego (koszt przesyłki ponosi osoba reklamująca dany towar).
  17. Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania wadliwego produktu.
  18. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i dostarczony na koszt Sprzedającego.
  19. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Kupującego, wszelkie koszty (transportu, ekspertyz itp.) pokrywa Kupujący.
  20. „Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Ochrona danych osobowych i polityka prywatności.

  1. Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym W SIODLE jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 "o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883)".
  2. Dane osobowe klienta nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieję się to za wyraźną zgodą lub na życzenie klienta i jeśli jest to konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna - sprzedaży usług i towarów.
  3. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator Sklepu internetowego W SIODLE.
  4. Wszelkie informacje na temat bazy danych uzyskają Państwo bezpośrednio od administratora Sklepu internetowego W SIODLE.
  5. Każdy klient, który wypełnił formularz rejestracyjny ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienie o ich usunięcie logując się do Sklepu internetowego bądź pisząc na adres administratora.
  6. Kupujący będą informowani o nowościach i aktualizacjach Sklepu internetowego poprzez główną stronę sklepu, a jeżeli wyrażą na to zgodę, również przez newsletter.

  Postanowienia końcowe

  1. Składając zamówienie Kupujący akceptuje powyższy regulamin.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
  3. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem W SIODLE a kupującymi będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd rejonowy właściwy dla siedziby sprzedawcy. 

Dane firmy:

W SIODLE Iga Oleksińska
Ruda, ul. Parkowa 8
05-311 Dębe Wielkie
NIP: 8222386530
Regon: 388719615

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl